Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.06.2019 18:31 - Моите цветя - вълшебните ми съзерцания
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3876 Коментари: 19 Гласове:
23

Последна промяна: 23.06.2019 18:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Джаза в градината - Текома радиканс 

image

Мимоза - срамежливата благородничка в златни одежди.


image


Красавицата на утринта.


image



Пътеката за наслада на очите.



image


Майската ми роза, която цъфти от декемви до септември с над 200-300 цвята на фона на дивата лоза.



image

Водопад от Петунии.

image


Константинополска акация - евъргрийн мелодията на нощта.


image

Бугенвилия - Царицата в цикламена рокля.

image


Хибискус - принцът на лятото.

image



Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trakietsadobri - https://www.youtube.com/watch?v=y5dnxK1W9tI - "Валс на цветята" из "Лешникотрошачката"
23.06.2019 19:11
Цветята са лицата на природата!
Безчет цветове, кокетство, омайна мисъл и живот. :)
цитирай
2. wonder - https://www. youtube/watch?v...
23.06.2019 20:06
trakietsadobri написа:
https://www/watch?v=y5dnxK1W9tI - "Валс на цветята" из "Лешникотрошачката"
Цветята са лицата на природата!
Безчет цветове, кокетство, омайна мисъл и живот. :)


Благодаря! Цветята наистина са "цветове, кокетство, омайна мисъл и живот" и още красив танц с вятъра, ухание чудно и нежност неземна. Понякога наблюдавам как венчелистчетата на тромпетната лоза приютяват пухкава пчела или пееща птичка и картината става Божествена, защото виждаш Смисъла на Всичкостта.
цитирай
3. valdor1355 - Текома радиканс ! Влюбена съм в този ...
23.06.2019 21:26
Текома радиканс ! Влюбена съм в този храст. Имам от него.
Поздрави. :)
цитирай
4. wonder - Текома радиканс ! Влюбена съм в този ...
23.06.2019 22:38
valdor1355 написа:
Текома радиканс ! Влюбена съм в този храст. Имам от него.
Поздрави. :)


Страхотна красавица е! Наричат я още Бигнония или Тромпетна лоза. Моята се покатери по къщата и стигна до горния етаж, но съм я оставила да расте и да се вие на воля, без да я подкастрям. Мислех да я направя на дърво, но така свободна е по-красива. :)))
цитирай
5. lexparsy - Изпълни очите и духа ни с красота Дела!
23.06.2019 22:38
И още повече, че са от твоята градина!
Сега си обясняваме и прекрасната ти поезия, която е в обкръжението на красота. А навярно и взаимно се вдъхновявате и се четете :-)
   Лекс
цитирай
6. wonder - "МиЛейди", 21:28 - l...
23.06.2019 22:44
"МиЛейди", troiina,
21:04 - eva66
21:28 - ladylady
20:51 - saankii
и останалите ти шизофренни разклонения, пак те изтрих без да те чета, както винаги.
Прекалено си неолитна за този постинг. Остава ти единствено да пишеш минуси... предимно върху себе си. ;)))
цитирай
7. planinitenabulgaria - Една от големите ми любови е цветята.
23.06.2019 22:51
Имам много снимки на цветя предимно от планината. Сред суровите й условия да срещнеш нежно цвете е още по-вълнуващо, отколкото то да е в градината. Никога не съм откъснал нито едно цвете. Срещал съм и еделвайс, който расте високо на Пирин и на Стара планина. Срещал съм и полупустинни цветя, каквито има много рядко. В момента пред очите ми е една безкрайна поляна с цветя по пътя на четата на Цанко Дюстабанов над Острец. Такава красота, от х. Плевен през Северния Джендем до с. Острец се среща много рядко...
Тези цветя са прекрасни. Ако човек живее сред такава красота, няма как да не бъде /поне/ поет...
Поздрави с една малко различна снимак на кокиче от Чайковски:
https://www.youtube/watch?v=--LrbA3_pLI
цитирай
8. wonder - Изпълни очите и духа ни с красота ...
23.06.2019 22:53
lexparsy написа:
Изпълни очите и духа ни с красота Дела!
И още повече, че са от твоята градина!
Сега си обясняваме и прекрасната ти поезия, която е в обкръжението на красота. А навярно и взаимно се вдъхновявате и се четете :-)
   Лекс


Даам... четем се, Лекс. Хубаво го каза! :)))
И вдъхновението е взаимно.
Имах такъв случай в двора - моят приятел Вятъра /най-големият художник в природата, наравно с пчелите/ ми посади една пролет някакво тъмнозелено растение в двора /непознато до тогава за мен/. Тъкмо щяхме да плевим, за да сложим чимове и едни приятели, които дойдоха на гости, възкликнаха "Ейй, каква страхотна тученица имате!" И направихме салата с нея и други зеленики и от тогава внимавам и пазя това, което само се посади в двара. Така имам невени, червена боровинка, живовляк и босилек, също едно растение като копър, но по-голямо, което се слага в храната и има страхотен вкус /все му забравям името/, див чесън и макове. ;)))
цитирай
9. wonder - Една от големите ми любови е цвет...
23.06.2019 23:10
planinitenabulgaria написа:
Една от големите ми любови е цветята.
Имам много снимки на цветя предимно от планината. Сред суровите й условия да срещнеш нежно цвете е още по-вълнуващо, отколкото то да е в градината. Никога не съм откъснал нито едно цвете. Срещал съм и еделвайс, който расте високо на Пирин и на Стара планина. Срещал съм и полупустинни цветя, каквито има много рядко. В момента пред очите ми е една безкрайна поляна с цветя по пътя на четата на Цанко Дюстабанов над Острец. Такава красота, от х. Плевен през Северния Джендем до с. Острец се среща много рядко...
Тези цветя са прекрасни. Ако човек живее сред такава красота, няма как да не бъде /поне/ поет...
Поздрави с една малко различна снимак на кокиче от Чайковски:
https://www/watch?v=--LrbA3_pLI


Голямата красота в Природата е от Бог. И е неповторима.
Дано качиш тази поляна с цветя в блога си, за да я съзерцаваме и ние. В моята градина има и невероятно красиви диви цветя /качвала съм ги в други постинги/.
Помня, че ходех на връх БезБог в Пирин всяка късна пролет, за да съзерцавам около циркуса поляната с лилави и жълти минзухари - разкошна хубост, за която думите са бедни, а очите ликуват. :))))))
Виждала съм и еделвайс докато се катеря. Най-хубавото е, че имам... еделвайси, без да ги късам.
Сигурно знаеш, че в Добринище един възрастен адвокат ги отглеждаше в дъъъълги сандъчета - цял двор. Ходех там да ги галя. Еделвайсът е вълшебно, кадифено, уникално цвете - сълзата на богинята Ехо, любимата на бог Перун.
цитирай
10. martiniki - тромпетна лоза...сега цъфти и се катери, наистина тръби - ля то тооооо, лято ееее
23.06.2019 23:20
голяма красота е градината - вярно чудо, толкова наситени цветове и аромати - пищна и богата
цитирай
11. wonder - тромпетна лоза. . . сега цъфти и се ...
23.06.2019 23:33
martiniki написа:
тромпетна лоза...сега цъфти и се катери, наистина тръби - ля то тооооо, лято ееее
голяма красота е градината - вярно чудо, толкова наситени цветове и аромати - пищна и богата


Хаха, да... така вика тромпетната лоза. ;))) И по цял ден ме фанфари с пчели и всякакви бръмчилки. Пуска едни дървени крачета и се лепи по беседки, стени, прозорци и се катери накъдето `и е кеффф.
Уханието на живите цветя е чудно. Помня, преди години, когато купих букет от лилиуми за празника на една приятелка, щях да припадна от тежката им миризма - натрапчива и силна. И си рекох - лилиуми никога. След време купих един Холандски микс луковици и ги засадих в градината и Буффф!... Бели Лилиуми с невероятен аромат. Точно сега цъфтят и като минеш покрай тях те заковават и вдишваш-вдишваш... ей така съм и с божурите, и с розите... упойват ме с прелестното си ухание. :)))
цитирай
12. blackpredator - айде бе,
23.06.2019 23:54
wonder написа:
Прекалено си неолитна за този постинг.

неолитна ?!:o
тоя палеозойски фосил..;)
цитирай
13. wonder - Прекалено си неолитна за този по...
24.06.2019 00:45
blackpredator написа:
wonder написа:
Прекалено си неолитна за този постинг.

айде бе,
неолитна ?!:o
тоя палеозойски фосил..;)


Днес съм бяла и добра. ;)))
цитирай
14. toti55 - Поздрави!
24.06.2019 09:19
Върнах се отново, пълни душата ...
Такава красота може да се постигне само с Любов.
Благодаря ти!

Успех!
цитирай
15. vesever - Еха, каква красота! Надявам се и ...
24.06.2019 10:13
Еха, каква красота!
Надявам се и аз някога да мога да сътворя такъв Рай!
цитирай
16. wonder - Еха, каква красота! Надявам се и ...
24.06.2019 12:07
vesever написа:
Еха, каква красота!
Надявам се и аз някога да мога да сътворя такъв Рай!


Веси и твоята градина е приказна! Моята я градих 10-12 години и после всяка следваща година отново. ;)))
Да не говорим, че впрягам 3-ма мъже да помагат. Няма лесен начин да създадеш красота, да я привнесеш до Божествената красота на Природата-майка с любов и радост, но и с труд и постоянство. Всяка сутрин, след кафето и преди морето, правя гимнастиката си чрез навеждане, протягане и клякане /в стил каланетика ;)))/, плевейки по 1-2 плика зелени трънаци и най-разни плевеляци. Но го правя с кеф и разбиране, че... или цветята, или плевелите... както при хората - винаги избираме ние. ;)))
цитирай
17. wonder - Поздрави! Върнах се отново, ...
24.06.2019 12:11
toti55 написа:
Поздрави!
Върнах се отново, пълни душата ...
Такава красота може да се постигне само с Любов.
Благодаря ти!

Успех!


Даам... с много, много любов. Добавям и щипка естетика, стрък правилен окомер и шепа художнически усет кой цвят на кое цвете къде хармонира в пространството, за да внесем към любовта и хармония - за мен те са неразделни. :)))
цитирай
18. vesever - )))Дела, усмихна ме ))Да, м...
26.06.2019 09:46
)))
Дела, усмихна ме ))
Да, много точно си го написала. Ето, и ти съчетаваш полезното с приятното, и при мен е така.

Моята съседка прави едни "източни" упражнения, едно от тях е "повдигане на небето" с ръце - много е интересно.
Е, тя не плеви, защото мъжът й коси всяка седмица, но само който плеви и почиства градинката си, знае какво е удоволствието и удовлетворението ))
Да, цветята или плевелите - и в градината, и в живота правим този избор и тези действия..
Дай Боже повече хора да обичат чистотата и да се умножават цветята...
Поздрави!
цитирай
19. wonder - ))) Дела, усмихна ме )) Да, м...
26.06.2019 10:07
vesever написа:
)))
Дела, усмихна ме ))
Да, много точно си го написала. Ето, и ти съчетаваш полезното с приятното, и при мен е така.

Моята съседка прави едни "източни" упражнения, едно от тях е "повдигане на небето" с ръце - много е интересно.
Е, тя не плеви, защото мъжът й коси всяка седмица, но само който плеви и почиства градинката си, знае какво е удоволствието и удовлетворението ))
Да, цветята или плевелите - и в градината, и в живота правим този избор и тези действия..
Дай Боже повече хора да обичат чистотата и да се умножават цветята...
Поздрави!


Даам... така е!
И моят мъж коси тревата, но това не пречи на утринната ми гимнастика сред цветята - там косачката е нон грата. ;)))
Да докасваш с ръце цвете, трева, дърво, птица, животинче... си е огалване с Божественото ни начало.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15164917
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194022
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031