Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2019 20:20 - Две Майки...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2068 Коментари: 16 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Мима и Фани, на леля Димитринка майките котани, заедно родиха, в един и същи ден, и заедно отглеждат домочадието. Как не се объркват малките котенца, от коя майка да сучат...те си знаят.


image


image


image


image


image



Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. toti55 - Поздрави!
16.05.2019 20:50
Сладуранки и сладуранчета, :).

Успех!
цитирай
2. hloris - Малки сладки мушмурочета!
16.05.2019 21:39
Ох,колко са малки,и колко хубави...е,този път ти завидях благородно!
Майки....те си познават чедата по миризмата явно...природа!
Майките явно ти имат голямо доверие,щом ти позволяват да ги пипаш и да ги гушкаш...
напомниха ми за моята Рижка,която раждаше вътре в къщата при мен!

Обожавам котета,особено когато са малки!
Пухчета,особено са сладки,когато сучат,тупкайки с лапички...направо да ги схрускаш!
цитирай
3. vesever - Тоти, нали, големи са сладурковци ...
16.05.2019 22:29
Тоти, нали, големи са сладурковци всички )))
Благодаря ти!
цитирай
4. vesever - Тони, и аз много обичам и малките, и ...
16.05.2019 22:31
Тони, и аз много обичам и малките, и големите котаци )))
Още като дете в родната ми къща в Перник отглеждах котки, дори помагах при изражданията...няма да забравя мама котана как донесе новородените на възглавницата ми, въпреки, че им бях постлала мекичко в едно кашонче...
Ех, спомени ))))
Такива неща не се забравят.
Поздрави и от мен!
цитирай
5. barin - Сладки котенца, Веси. Моят син тази ...
16.05.2019 23:07
Сладки котенца, Веси. Моят син тази сутрин си игра с две от малките котета от общия двор, като за трети път ги взема.
Поздрави!
цитирай
6. emelika - Моите са три
17.05.2019 00:44
Все мъжкарани. Едното, чисто бяло Шико - подарък, второто златно-бяло Пухчо, и последното тигровиден Рижко. Всеки със свой нрав Последните две изхвърлени бебета, като тези от снимките. Беряха душа. Едва оцеляха - хранихме ги с капкомер.
цитирай
7. lexparsy - Възхитителна картинка от ражда...
17.05.2019 10:54
Възхитителна картинка от раждането на живот, която си заслужава да видиш!
Някои котки позволяват, но някои „граждани“ не знаят че животните много добре четат чистите намерения и миризмата на хората. Представям си ако някой хейтър им ги пипне новородените... някои животни после може да ги убият заради това че са опорочени (примерно зайката)... а по големите и хейтъра ще насметат :-)))
Добре че не раждат в средата на блога :-)))
Пак се унесох в сарказам, но много ме зарадваха и усмихнаха снимките Веси.
Завиждаме на радостите които срещаш, и благодарим че ги споделяш!
цитирай
8. vesever - Иване, благодаря ти! Хубаво е ...
17.05.2019 13:10
Иване, благодаря ти!
Хубаво е децата да се учат на грижа и обич и да пазят в себе си човешкото и доброто.
Поздрави!
цитирай
9. vesever - Елена, да са живи и здрави муцунч...
17.05.2019 13:12
Елена, да са живи и здрави муцунчетата ти :).
И ние през годините сме намирали нееднократно котета на улицата и сме ги прибирали, имахме един Елин, който не можеше да си стои на крачетата, сякаш костите му бяха слаби. Почнах да му давам много мляко и сирене и на 3-я ден беше на крака, оказа се, че наистина му е липсвало калций, защото явно не беше кърмен достатъчно...съвсем мъничък бе оставен близо до вкъщи, на нашата улица...
Поздрави!
цитирай
10. vesever - Лекси, и аз мисля, че животните ...
17.05.2019 13:15
Лекси, и аз мисля, че животните разбират и усещат много,м дори понякога повече от хората...
И да, вярно е, че засрамват някои от познатите нам блогуващи, които са толкова далеч от елементарните нормални усещания, и толкова са си изкривили и опорочили душиците, че да ги съжали човек...
Но всеки си шета на акъла, да му мислят хейтърите, тъй като преди всичко на себе си вредят, но не го разбират...
Поздрави!
цитирай
11. nedovolen - За малко да пропусна майките. . . Но ...
17.05.2019 13:39
За малко да пропусна майките...
Но нали съм по баби с кучета и внучета :)
Котенцата се оправят. Това оплезеното освен мъдрец, може да порасне и боец.
Ти да видиш прасенцето. Като си хареса една цицка, не я дава на никой.
Хората пък кви сме - искаме много цицки!
:)))
цитирай
12. vesever - Ники, да сме живи и здрави всички - и ...
17.05.2019 15:15
Ники, да сме живи и здрави всички -и кучетата, и внучетата, ))
Моят дядо имаше прасенце, което сресваше с една четка, още ми е пред очите, как блаженстваше, докато дядо го сресва ))
За другите искания, не знам, аз си гледам своя Рай и друго ине виждам ;)))
Поздрави!
цитирай
13. katan - :))))
17.05.2019 18:38
Разнежи ме!
цитирай
14. vesever - Кате, нали )))
17.05.2019 21:36
Кате, нали )))
цитирай
15. nedovolen - no koment
18.05.2019 07:33
-Скъпи, какво е станало с котката!?...
-Дадох й уиски, както ми каза.
-Идиот! УИСКАС ти казах, УИСКАС.
:)))
цитирай
16. vesever - Ники, мъжка логика, нали )))
18.05.2019 08:18
Ники, мъжка логика, нали )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046527
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол