Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2018 23:12 - Подари...- *
Автор: stih Категория: Поезия   
Прочетен: 2411 Коментари: 10 Гласове:
20

Последна промяна: 16.12.2018 03:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато се усмихваш, си добър –
(това е най-човешката проява).
Дори да имаш някакъв кахър,
забравяш го и по-леко ти става.

Усмивката е прошка, обич, радост...
Отваря и заключени врати.
Дори когато мълчаливо страдаш,
една усмивка подари и ти.



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Да, наистина с усмивка може да се влезе без съжаление и в Ада,
10.01.2018 01:28
но колко трудно е да овладеем това изкуство - изкуството на естествеността. А ти си го овладяла в писането и твоите стихове са винаги леко усмихнати. Понякога леко тъжно, а понякога са като открехната врата, през която струят лъчите на възкресителната надежда. Много хубав стих с общочовешко послание. Поздравявам те, Елица!
цитирай
2. stih - Усмихвам ти се, Мисана! :)
10.01.2018 03:52
Благодаря за тези думи, които излизат от рамките на стиха ми и
отбелязват някои характерни черти на моя стил.
Всъщност, аз съм тъжен човек и светлите послания са повече израз на копнеж,
а не на реални мои дадености...
Поздрави!

цитирай
3. nalia - Да се усмихнем, Ели,
10.01.2018 06:36
така и светът ще се усмихне.
цитирай
4. vesever - Ели, точно така мисля и действам и ...
10.01.2018 10:08
Ели, точно така мисля и действам и аз.
Не хресвам мрачните хора, а това, което искам, е да има повече жизнерадост и усмивки. Това давам на хората и аз и се радвам, когато ги усмихвам.
Мисля, че точно по този начин ще надделеем над негативизма, който опитва да взема връх в света и в човешките отношения.
Поздравявам те!
цитирай
5. shveik5 - :)
10.01.2018 12:20
"Усмивката е заразна... Нека бъдем преносители!"
цитирай
6. vesever - Ели, искам да ти пратя любима пес...
10.01.2018 13:28
Ели, искам да ти пратя любима песничка за усмивката, сутринта нямах време, затова сега се връщам
https://www.youtube.com/watch?v=ZPDxH6fj9eM
Имало я и на български същата песничка, случайно попаднах, много е мила и се надявам да ти хареса
https://www.youtube.com/watch?v=T8sQ3sgZi4g
цитирай
7. tikovpisane - Уви, това не го мога особено!
10.01.2018 15:28
Но аз винаги съм смятал, че е по-добре човек да се усмихва с душата си, отколкото с лицето си. Второто често е фалшиво. Аз съм за първото- то е много по-силното и праведно, според мен. Да имаш много хубава седмица, Ели и повече поводи за усмивки! Пожелание от по-мрачния човек.
цитирай
8. litatru - Здравей, Стих!
10.01.2018 19:53
"Когато се усмихваш, си добър –
(това е най-човешката проява).
Дори да имаш някакъв кахър,
забравяш го и по-леко ти става." - Стих

Благодаря, Стих! Чудесно е!
......................................................
Усмихнеш ли ми се ти ключ ще бъдеш
за моето заключено сърце... Литатру

цитирай
9. cinderellathespy - За усмивките...
12.01.2018 16:57
Това стихче ми припомни едно мое, което писах отдавна.
Казва се "Усмихвам се". Сложила съм си го във Вятърното на
титулната страничка.
Поздравявам те с него, Ели!
Въпреки, че си тъжен човек, както сочиш в един от горните
коментари, намирай време и за усмивки. Усмивките на тъжните хора,
носят много топлинка и споделеност. Казвам го от собствен опит.
Прегръдки,

Ели

пп: Ето го моето "Усмихвам се":

Усмихвам се дори да ми се плаче,
дори душата ми дъждовно да шепти,
изгубвам се в безкрайни коридори,
съдбата ми към бъдното лети.

Усмихвам се дори да съм далечна,
невидима, смълчана и сама,
прегърнала за кой ли път надежда
се боря с непрогледната тъма.

Усмихвам се дори да не изгрея,
дори за миг да се превърна в прах,
във мислите ти знам ще оцелея,
Обичаш ме, отдавна го разбрах.

Ели:)
цитирай
10. stih - По обективни причини, късно ви отговарям, приятели, извинете.
12.01.2018 22:19
Налия, Литатру, Швейк, благодаря за светлия оптимизъм. :)
Мила Веси, трогна ме. Знам я тази прекрасна руска песничка, но пак я изслушах с умиление.
Благодаря ти за това толкова специално внимание!
Влади, приятелю, споделям мнението ти и ти се усмихвам с душата си:)))

Скъпа Ели, твоето стихче ме зареди с позитивизъм. Благодаря ти!

Чудесни почивни дни ви пожелавам Момичета и Момчета – с много красиви и споделени емоции! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih
Категория: Поезия
Прочетен: 1320668
Постинги: 654
Коментари: 1666
Гласове: 3386
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031