Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2018 21:59 - МИРНА И БЛАГОДАТНА, ПОСЛЕДНА ВЕЧЕР ОТ МЕСЕЦ АВГУСТ! СЛАВА БОГУ ЗА ВСИЧКО!
Автор: fotinia Категория: Поезия   
Прочетен: 948 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
Благодаря Ти Господи за всичко,
което ми даде през този Месец.
Благодаря за здравето и болестите, 
за радостите и тъгата.
Благодаря за всичко, което ми зае, 
и за това, което си поисках.
Благодаря за ласкавата усмивка и приятелската ръка, 
за любовта и всичко красиво и нежно.

Благодаря за самотата, за работата, 
за трудностите и сълзите.
За всичко, което ме доближи още повече до Тебе.
Благодаря, че ми запази живота, че ми даде покрив и прехрана.
Благодаря, Господи, благодаря!

"Благодаря Ти, Господи Иисусе Христе Боже наш,
че ме удостои да завърша здрав и невредим тази седмица / този, днешен ден/ , та сега с бодро и признателно сърце да възпея неизповедимата Ти благост.
Ти, Божественият Работник, Който не счете труда унизителен, но от небесната висота слезе и, приемайки човешко естество, освети труда с всесветите Твои ръце, дай ми отмора от дневния труд, с който изпълних Твоята воля.

Защото Ти, Пресвети Владико, си рекъл:
„Моят Отец досега работи и Аз работя", и с това си ни оставил заповед усърдно и послушно да се трудим в Твое име. Благодаря Ти още, всещедри Боже, че ми даде сили, търпение и желание за работа и не допусна да се вгнезди в мене досада, недоволство и роптание, а милостиво ме възнагради с радостта на труда и ме изпълни със синовна признателност към Тебе заради неотстъпната Ти помощ.

Милосърдни Господи и Владико на моя живот, Ти си рекъл:
„Дойдете при Мене всички отрудени и обременени и Аз ще ви успокоя". Ето, пристъпям към Твоята благост и кротко присланям сърце под Твоето любещо крило: дарувай мир на душата и тялото ми, отрудени от тежката дневна моя работа. Да отпочине сърцето ми и душата ми да се успокои в Тебе, моя Господ и Спасител, за да видя и аз, недостойният Твой раб, незалязващата светлина на Твоята истина и всегда да славословя пресветото име на моя благ Господ и Закрилник.
Амин!

   



Гласувай:
2



1. ivoki - БЛАГОДАРЯ ВИ !
31.08.2018 22:52
Позволих си да го споделя във ФБ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fotinia
Категория: Поезия
Прочетен: 891419
Постинги: 958
Коментари: 363
Гласове: 367
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031