Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2018 18:30 - ГНЕЗДО
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3482 Коментари: 22 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... не е възможно вече да съм друг, и ти си просто влюбена в обсебен – 
за мен си кротък пролетен капчук, вълна, в скалите натрошила гребен, 
на теб ужасно много ти върви! – и приеми ме, моля те? – без нерви, 
ветрец, надиплил светлите треви – прощалното перчемче на септември, 
из листопада – вихърче листа, разчорлило над моя моя ден душица,

в което кротко Бог ми обеща над мен да литнеш – моя късна птица,
такава нечовешка самота непоносима е – дори за двама, 
най-страшното видение в света е – да те има, а пък да те няма,
за теб света вършея с дрипав трън, за друго, май, не ми остана сила? – 
да бъдеш вечна в моя стих и сън, гнездо на топлата ми стряха свила.

17 септемврий 2018 г.
гр. Варна, 19, 25 ч. 




Гласувай:
27


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. sidhaarta - Бог да благослови! Раздяла за ср...
20.09.2018 18:53
Бог да благослови! Раздяла за среща, защо? Защото единствено времето разделя... "... да бъдеш вечна в моя стих и сън, гнездо на топлата ми стряха свила." Да бъде! Великото винаги е обречено на жертва - възкресението е всевластно!
С най-дълбоко уважение и преклонение - sidhaarta...
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Бог да благослови! Раздяла за ср...
20.09.2018 18:58
sidhaarta написа:
Бог да благослови! Раздяла за среща, защо? Защото единствено времето разделя... "... да бъдеш вечна в моя стих и сън, гнездо на топлата ми стряха свила." Да бъде! Великото винаги е обречено на жертва - възкресението е всевластно!
С най-дълбоко уважение и преклонение - sidhaarta...

Благодаря, чедо.
До нови срещи!
Чу
цитирай
3. predatorkapredatorka - !!!!!!!! непоносим..си,Валерий!..и,някак жестокоразбивателно....фин.Брава!
20.09.2018 21:11
в което кротко Бог ми обеща над мен да литнеш – моя късна птица,
такава нечовешка самота непоносима е – дори за двама,
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
20.09.2018 21:45
Малко съм уморен в самия край на лятото. Не от любовна мъка, за съжаление, та да напиша и аз възторжен коментар, но sidhaarta - една много фина съблогърка, която познавам лично, е казала това, което заслужаваш.
Не разбирам само защо онази годзила от друго твое очарователно стихотворение, публикувано тук преди няколко дни, е минала и оставила смърдящия си палец...
Поздрави, магьоснико!
П и е р
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - в което кротко Бог ми обеща над мен да ...
21.09.2018 05:51
predatorka написа:
в което кротко Бог ми обеща над мен да литнеш – моя късна птица,
такава нечовешка самота непоносима е – дори за двама,

Благодаря, Джу. Понякога дори непоносимостта звучи като мил комплимент.
Хубав петък ти пожелавам - и до нови срещи!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Малко съм уморен в самия край на л...
21.09.2018 05:52
pvdaskalov написа:
Малко съм уморен в самия край на лятото. Не от любовна мъка, за съжаление, та да напиша и аз възторжен коментар, но sidhaarta - една много фина съблогърка, която познавам лично, е казала това, което заслужаваш.
Не разбирам само защо онази годзила от друго твое очарователно стихотворение, публикувано тук преди няколко дни, е минала и оставила смърдящия си палец...
Поздрави, магьоснико!
П и е р

Привет от София, Чичо Пепи, ще ви чакам с Леля Лида на 26-и!
Може и на 29-и при Таня - в Панагюрище, ако там ви е по-близо.
Бъдете мои гости!
Чу
цитирай
7. pvdaskalov - * 2 *
21.09.2018 07:14
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Малко съм уморен в самия край на лятото.....
Поздрави, магьоснико!
П и е р

Привет от София, Чичо Пепи, ще ви чакам с Леля Лида на 26-и!
Може и на 29-и при Таня - в Панагюрище, ако там ви е по-близо.
Бъдете мои гости!
Чу

Дай Боже да се видим, но все по-трудно пътуваме, Валери. На финалната права съм със стълбата към Луната, а Натали Трифонова ни плаши с дъждовен период...
Нещо се сетих и пак ще спомена името Божие: Боже, какъв контраст!
Успех!
П и е р
цитирай
8. yotovava - ей, тоя минус от снощи го гледам, ...
21.09.2018 07:26
ей, тоя минус от снощи го гледам, това росинанта ли не е спала от яд и се е тръшкала цяла нощ :))))))))))))))))
цитирай
9. yotovava - но то е, защото си велик
21.09.2018 07:27
но то е, защото си велик
цитирай
10. yotovava - и не само велик, космополитен си
21.09.2018 07:27
и не само велик, космополитен си
цитирай
11. yotovava - И ще ти дойда на гости, като се върна ...
21.09.2018 07:29
И ще ти дойда на гости, като се върна от Тополовград - там всинца ще четем на глас епистоларната блогова любов на лични между мене и Бездароса и Простоля - представяш ли си - събратя по перо от цялата страна :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Малко съм уморен в самия край на л...
21.09.2018 07:29
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Малко съм уморен в самия край на лятото.....
Поздрави, магьоснико!
П и е р

Привет от София, Чичо Пепи, ще ви чакам с Леля Лида на 26-и!
Може и на 29-и при Таня - в Панагюрище, ако там ви е по-близо.
Бъдете мои гости!
Чу

Дай Боже да се видим, но все по-трудно пътуваме, Валери. На финалната права съм със стълбата към Луната, а Натали Трифонова ни плаши с дъждовен период...
Нещо се сетих и пак ще спомена името Божие: Боже, какъв контраст!
Успех!
П и е р

Давай само напред и нагоре - към Луната, Чичо Пепи!
Там ни е мястото, брат.
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - ей, тоя минус от снощи го гледам, ...
21.09.2018 07:30
yotovava написа:
ей, тоя минус от снощи го гледам, това росинанта ли не е спала от яд и се е тръшкала цяла нощ :))))))))))))))))

Да.
Чу
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - но то е, защото си велик Разбира ...
21.09.2018 07:31
yotovava написа:
но то е, защото си велик

Разбира се! :))))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - и не само велик, космополитен си...
21.09.2018 07:31
yotovava написа:
и не само велик, космополитен си

Пак разлайваш кучетата... :)))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - И ще ти дойда на гости, като се върна ...
21.09.2018 07:33
yotovava написа:
И ще ти дойда на гости, като се върна от Тополовград - там всинца ще четем на глас епистоларната блогова любов на лични между мене и Бездароса и Простоля - представяш ли си - събратя по перо от цялата страна :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Знаеш къде да ме намериш, Валюше.
Ще те чакам.
Чу
цитирай
17. predatorkapredatorka - :)))))..ей, тоя минус от снощи го гледам, ...
21.09.2018 13:26
13:23 - !!??
бездаРосо,дрто безполезно кукуруку....
ти ли..разпиташ за хорските деца..
Срамота,ма ...патка ударена в устата,
забърши оня лигльо там..наПиссан4о, че умря в самота..

Коментарът чака одобрение
Постинг: ВАРНЕНСКО ОТГНЕЗДЯВАНЕ
Автор на постинга: rosiela
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - 13:23 - !!?? бездаРосо, дрто б...
21.09.2018 13:38
predatorka написа:
13:23 - !!??
бездаРосо,дрто безполезно кукуруку....
ти ли..разпиташ за хорските деца..
Срамота,ма ...патка ударена в устата,
забърши оня лигльо там..наПиссан4о, че умря в самота..

Коментарът чака одобрение
Постинг: ВАРНЕНСКО ОТГНЕЗДЯВАНЕ
Автор на постинга: rosiela

Яловица отвсякъде - и в главата и между краката.
Чу
цитирай
19. ili4e - Браво! Това вече е прелест!
21.09.2018 13:48
Благодаря за красотата, Майсторе!
цитирай
20. morskipesni - Валери, жесток си!
21.09.2018 14:25
Дружинката примати ще избеснеят. Те не могат да се наслаждават, защото отхвърлянето на Божествените Стройност, Хармония, Симетрия, Вибрация- за потъмнялата душица означава и атрофия на всяко сетиво.
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - Благодаря за красотата, Майсто...
21.09.2018 15:02
ili4e написа:
Благодаря за красотата, Майсторе!

И утре е ден, чедо.
Пак ела.
Чу
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Дружинката примати ще избеснеят. ...
21.09.2018 15:03
morskipesni написа:
Дружинката примати ще избеснеят. Те не могат да се наслаждават, защото отхвърлянето на Божествените Стройност, Хармония, Симетрия, Вибрация- за потъмнялата душица означава и атрофия на всяко сетиво.

Проблемът не е мой, Морски Певецо, техен си е.
Да се оправят сами в собствените си кълчища.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9347233
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031