Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2022 20:19 - !!!
Автор: savaarhimandrit Категория: Други   
Прочетен: 1879 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Магарето казало: - Тревата е синя. Тигърът отговорил: - Не, тревата е зелена! Избухнал спор и те отишли при лъва, кралят на гората, за да разреши разногласията им. Още преди да стигнат до трона на лъва, магарето започнало да крещи: - Ваше величество, вярно ли е, че тревата е синя? Лъвът отговорил: - Точно така, тревата е синя. Магарето се зарадвало и продължило: - Тигърът не е съгласен с мен, противоречи ми и ме дразни, моля, накажете го. Царят на животните обявил: - Тигърът ще бъде наказан с 5 години мълчание. Магарето скочило щастливо и тръгнало доволно, повтаряйки: - Тревата е синя ... Тигърът, приемайки наказанието, попитал лъва: - Ваше величество, за какво ме наказахте? Не е ли тревата зелена? Лъвът отговорил: - Наистина тревата е зелена. Изненаданият тигър попитал: - Тогава защо ме наказвате? Лъвът отговорил: - Това няма нищо общо с въпроса тревата синя или зелена е. Наказанието е за факта, че смело и интелигентно животно като теб не може да прекарва време в спорове с муле, а след това да идва при мен с този въпрос. Най-страшната загуба на време е да спорите с глупак и ограничен човек, който не се интересува нито от истината, нито от реалността, а само от победата на своите убеждения и илюзии. Не пилейте време за нелепи аргументи .... Има хора, които, колкото и доказателства и показания да получат, не могат да ги разберат, защото са заслепени от омраза и обида. Единственото, което искат, е да са прави. Когато невежеството крещи, умът мълчи.



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: savaarhimandrit
Категория: Други
Прочетен: 1795247
Постинги: 3861
Коментари: 0
Гласове: 966
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930